REGULAMIN SZKOLNEGO KONKURSU
„TALENT-SHOW”
ORGANIZATORZY: Agnieszka Trojak, Renata Tyńska
CELE KONKURSU:
popularyzowanie działań artystycznych
rozwijanie kreatywności dzieci i młodzieży
promowanie młodych talentów
rozwijanie zainteresowań uczniów
promowanie alternatywnych form spędzania wolnego czasu
wykorzystanie narzędzi komputerowych i Internetu
promowanie szkoły w środowisku lokalnym
UCZESTNICY KONKURSU:
Konkurs skierowany jest do wszystkich uczniów Szkoły Podstawowej im. hetmana Jana Tarnowskiego w Tarnowcu, którzy chcą zaprezentować swoje zainteresowania, pasje, hobby, osiągnięcia czy talenty. Uczestnikiem konkursu może być każdy indywidualny uczeń, który przeszedł casting. Dopuszcza się duety lub grupy do czterech osób.
Konkurs odbędzie się w dwóch kategoriach wiekowych (kl. I i IV) oraz (kl. V – VIII). W zależności od ilości zgłoszeń kategorie wiekowe mogą zostać połączone.
TERMIN KONKURSU:
Casting trwa do 11.12.2023. Konkurs odbędzie się18.12.2023 i będzie połączony z Kiermaszem Świątecznym.
FORMA KONKURSU:
Krótka prezentacja swojego talentu (maksymalnie do 3 minut).
Wskazówka: można zaprezentować np.:
- taniec
- grę na instrumencie
- gotowanie
- prace plastyczne (wernisaż)
- układanie kostki Rubika
- umiejętności sportowe (gimnastyka, sztuki walki)
- pokaz kolekcji ubrań/biżuterii według własnego projektu
- sztukę iluzji
- występ teatralny, pantomima
- własną (samodzielnie skomponowaną/napisaną) muzykę/piosenkę)
- inne pomysły na prezentacje - po wcześniejszym ustaleniu z wychowawcą klasy.
Uwaga! Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do wyboru kandydatów drogą eliminacji (castingu). Dopiero po analizie nagranej prezentacji zostanie ona zakwalifikowana lub nie zakwalifikowana do konkursu. Należy pamiętać, aby prezentowane filmy były wyraźne i ostre a dźwięk odpowiednio nagrany.
MIEJSCE PRZEBIEGU KONKURSU:
Sala gimnastyczna szkoły.
KRYTERIA OCENY:
Prezentacja jest zgodna z formą konkursu. (0-1 pkt.)
Prezentacja mieści się w wymiarze czasowym. (czas trwania prezentacji maksymalnie do 3 minut)
Praca przedstawia talent, pasję, coś wyjątkowego. ( 0 – 6)
Prezentacja jest kreatywna i ciekawie zaaranżowana. ( 0 – 3)
JURY:
Jury składać się będzie z dwóch wybranych nauczycieli oraz Dyrekcji szkoły.
Serdecznie zapraszamy do wzięcia udziału w konkursie!
Życzymy sukcesów!
Organizatorzy konkursu
Agnieszka Trojak & Renata Tyńska