Nowy projekt w ramach programu Erasmus+
„Europejskie wędrowanie po nową jakość nauczania i lepsze jutro naszych uczniów”
Szkoła Podstawowa im. Hetmana Jana Tarnowskiego w Tarnowcu jest autorem projektu „Europejskie wędrowanie po nową jakość nauczania i lepsze jutro naszych uczniów” w ramach programu Erasmus+. Projekt został przewidziany do realizacji na okres 18 miesięcy (od 01.12.2020 do 31.05.2022).
Projekt jest kontynuacją podejmowanych do tej pory wewnątrzszkolnych działań w zakresie edukacji europejskiej, kształcenia języków obcych, kształtowania postaw tolerancji, otwartości i świadomości międzykulturowej.
Główne cele projektu to:
- podniesienie umiejętności językowych,
- przygotowanie do nauczania przedmiotów z elementami języków obcych przy wykorzystaniu elementów metody CLIL,
- poznanie najnowszych metod i technik nauczania,
- nabycie wiedzy z zakresu geografii, historii, kultury, sztuki, polityki,
- doskonalenie umiejętności pracy w grupie
- uczenie się tolerancji, otwartości wobec innych kultur i narodów,
- poznanie różnorodnych systemów edukacji w Europie,
- doskonalenie umiejętności zarządzania placówką,
- wymianę doświadczeń z nauczycielami z innych krajów europejskich oraz kadrą zarządzającą,
- zwrócenie większej uwagi na szanse, jakie daje mobilność edukacyjna rozpowszechnianie tej idei wśród uczniów i pedagogów,
- propagowanie idei uczenia się przez całe życie.
A new project of the Erasmus + program
"European journey to a new quality of teaching and a better tomorrow for our students"
Primary School Hetman Jan Tarnowski in Tarnowiec is the author of the project titled "European journey to a new quality of teaching and a better tomorrow for our students" as part of the Erasmus + program. The project has been planned to be implemented for 18 months (from 01/12/2020 do 31/05/2022).
This project is a continuation of actions taken to shape tolerance-oriented mindset among pupils and foster language improvement, european education, openness, and multicultural awareness.
Main objectives of this project are:
- language improvement
- training for teaching subjects with elements of foreign languages using elements of the CLIL method
- learning the newest teaching methods and techniques
- accquiring knowledge in the fields of geography, history, culture, art, politics and the social problems of a given country
- developing team working skills
- learning tolerance and opennes towards other cultures and nationalities
- studying various educational systems implemented in Europe
- improving leadership and management skills
- the exchange of experiances and skills between teachers from different countries and management staff
- appreciating the vast opportunities to be gained from educational mobility
- popularization of the “you learn your entire life” notion.